چاپ کتاب شعر، رمان و داستان

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
11:37
مهرداد بلاغی

یکی از حیطه‌های فعالیت انتشارات نارون پاب چاپ و نشر کتاب در حوزه شعر، رمان و داستان می‌باشد. در واقع یکی از قد‌م‌های اصلی معرفی آثار و پیشرفت در حیطه داستان و شعر آن است که افراد اشعار و یا داستان‌های خود را بعد از نگارش چاپ و منتشر نمایند. این کار مزیت‌های زیادی برای آنها می‌تواند داشته باشد. اولین مزیت آن این است که حقوق مادی و معنوی اشعار، داستان و رمان خود را محفوظ می‌کنند. در این مزیت، افراد دیگری نمی‌توانند با دسترسی به اشعار و یا داستان و رمان چاپ نشده فرد دیگر، آن را به نام خود چاپ و منتشر سازند. مزیت دوم و مهم آن این است که فرد مخاطبین گسترده‌ای پیدا می‌کند و می‌تواند آثار خود را به بهترین شکل ممکنه در معرض عموم قرار دهد و بازخورد اخذ کند. یکی از خدمات انتشارات نارون چاپ کتاب شعر، رمان و داستان است.

چاپ کتاب شعر، رمان و داستان

برای چاپ کتاب شعر، رمان و داستان مراحل مختلفی وجود دارد. این مراحل معمولاً در چاپ کتاب در حیطه‌های مختلف نیز یکسان است اما برای چاپ کتاب شعر، رمان و داستان تفاوت‌‌های اندکی وجود دارد.

ادامه مطلب را در سایت نارون پاب مشاهده کنید



[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به science است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]