چاپ کتاب در انتشارات نارون

يکشنبه 17 تير 1397
11:06
مهرداد بلاغی

از اختراع و رواج گرفتن چاپ از سده پانزدهم میلادی، از آغاز تمدن جدید به این سو، نشر یکی از ستون‌های اصلی نظام نوین زندگی بشر بوده است و در عصر جدید تاریخ ایران، که ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه دستخوش دگرگونی شده است، نشر از عامل‌های تاثیرگذار بر این دگرگونی بوده است. چاپ و نشر، حرفه‌ای جذاب و خدمتی در راستای اعتلای جامعه است. از این نظر جذاب است که بهره مالی و معنوی را باهم دارد و در شرایط امروز، بهره معنوی آن بیشتر است. آنچه در این حرفه تولید می‌شود، برخلاف حرفه‌های دیگر فانی نیست بلکه ماندگار و احیاگر نام پدیدآروندگان آن، از جمله مدیر نشر است.

انتشارات نارون با توجه به هدف‌گذاری خود در چاپ و نشر کتب علمی و آموزشی و دانشگاهی، با اصل قرار دادن مولفه آموزش در تمامی مراحل چاپ و نشر کتاب در قدم اول سعی بر آن داشته است که به مولفان مخصوصاً آن دسته از مولفانی که به تازگی وارد این عرصه شده یا قصد دارند وارد دنیای نویسندگی شوند آموزش‌های جامعی ارایه دهد. این آموزش‌ها از طریق مطالب متنوعی که بر روی همین وب سایت قرار داده شده است به واقعیت پیوسته است.


وب سایت چاپ کتاب و ترجمه کتاب نارون را مشاهده کنید.


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به science است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]