اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس

چهارشنبه 20 تير 1397
12:57
مهرداد بلاغی

گرفتن اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس دارای دشواری‌ها و مراحلی است که سبب می‌شود بسیاری از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران از آن منصرف شوند. براساس آمارها و اطلاعات موجود، نرخ ریجکت یا رد شدن مقالات ایرانی در مجلات علمی دنیا بالاتر از میانگین است و همین عامل سبب شده است که تعداد زیادی مقاله که قابلیت چاپ شدن در مجلات معتبر دنیا را دارند در مجلات داخلی به چاپ برسند.

برای کمک به حل این مشکل، موسسه نیتیو پیپر تیمی از پژوهشگران و اساتید را گردآوری کرده است تا در فرایند گرفتن اکسپت مقاله از مجلات ISI و اسکوپوس و چاپ مقالات به ارائه مشاوره و خدمات مختلف به پژوهشگران بپردازند. این مشاوره‌ها و خدمات از نخستین گام اکسپت تا چاپ نهایی مقاله را شامل می‌شود. در ادامه می‌توانید با خدمات ما در این زمینه آشنا شوید.

ادامه مطلب را در سایت ترجمه نیتیو بخوانید



[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به science است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]