چاپ مقاله حسابداری

يکشنبه 14 مرداد 1397
17:27
مهرداد بلاغی

حسابداری یکی از رشته‌های پرمتقاضی دانشگاهی در ایران است و بنابر آمارها این رشته بیشترین تعداد دانشجویان را در بین تمامی رشته‌های دیگر دارد. دلیل این امر وجود شرایط کاری مناسب برای این رشته است. از این رو موسسه پژوهشی اوج دانش نیز تیمی از پژوهشگران خبره را جهت پذیرش و چاپ مقاله حسابداری و تسهیل فرآیند آن تشکیل داد. این تیم متشکل از پژوهشگران برتر است که با شناخت مجلات معتبر در این حوزه به ارسال، دریافت پذیرش و چاپ مقالات بسیار متعدد در رشته حیابداری و گرایش‌های آن پرداخته‌اند.

بنابراین دانشجویان رشته حسابداری که تمایل دارند در طول فرایند پذیرش و چاپ مقاله حسابداری خود از مشاوره‌های تخصصی پژوهشگران اوج دانش استفاده نمایند و پس از آن نیز مشاوره‌هایی در جهت ترجمه نیتیو و نگارش کاورلتر دریافت نمایند می‌توانند ضمن تماس با موسسه پژوهشی اوج دانش از این خدمات استفاده نمایند.


وب سایت چاپ کتاب و ترجمه کتاب نارون را مشاهده کنید.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به science است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]